WhatsApp
Email
Facebook
Bericht ons

Corona protocol

 Algemene Richtlijnen

  1. Iedereen houdt 1,5 meter afstand tot elkaar. Deze regel geldt zowel binnen als buiten, voor medewerkers, voor gasten, maar ook voor leveranciers.
  2. Wij zijn extra alert op de regels van sociale hygiëne in relatie tot het waarborgen van de 1,5 meter.
  3. Er geldt in het gehele pand een routeplan die via bewegwijzering op borden en markering op de vloer wordt aangegeven. Hierbij wordt 1.5 meter afstand in acht genomen, eenrichtingsverkeer toegepast en wordt kruisend verkeer zoveel mogelijk vermeden.
  4. Er wordt extra gelet op de bedrijfshygiëne, vooral in de keuken, sanitaire voorzieningen en de pinterminals.
  5. Medewerkers zijn goed geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen (bv. handen wassen) die zij in acht moeten nemen. Er zijn hiervoor voldoende hygiënische hulpmiddelen aanwezig zoals desinfecterende middelen en handschoenen.
  6. Bij iedere ingang van een activiteit hangt een dispenser met desinfecterende handgel die verplicht gebruikt moet worden door de gasten voor gebruik van de activiteit.
  7. Alle activiteiten zijn tevens voorzien van desinfectiespray en tissues waarmee materialen grondig gereinigd worden na gebruik.

Binnenkomst

  1. Online reserveren is verplicht. Betaling voor de activiteiten gaat via iDEAL.
  2. Bij ontvangst vindt er een controlegesprek plaats om in te schatten of er gezondheidsrisico’s zijn (is/zijn de gast/gasten verkouden en/of hebben ze griepklachten?). Zo ja, dan wordt de toegang geweigerd.
  3. Alle gasten wassen verplicht bij binnenkomst de handen bij onze handsfree desinfectiepaal.
  4. De ruimte bij de receptie/in-check balie is voorzien van vloermarkering.
  5. Alle balies zijn voorzien van plexiglas. Overige betalingen gaan via contactloze pinbetaling. Mocht een pincode noodzakelijk zijn in verband met de hoogte van het bedrag, dan is er desinfectiespray aanwezig om de toetsen te reinigen.

Medewerkers

  1. Als een medewerker verkouden is of griepverschijnselen heeft, blijft die thuis en komt niet werken.
  2. Medewerkers houden zoveel mogelijk 1.5 meter afstand, zowel in de ruimten waar alleen het horecapersoneel komt (bv. de keuken of bar) als in de ruimten waar ook gasten komen.
  3. Medewerkers wijzen zowel gasten als collega’s op gedrag indien de regels niet na worden geleefd.
  4. Medewerkers wassen tenminste iedere 30 minuten hun handen conform voorschriften RIVM.

 

Gasten

  1. Blijf thuis als je verkouden bent of griepklachten hebt.
  2. Wij kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.
  3. Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers. Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.
  4. Was bij binnenkomst grondig je handen.
  5. Was na het toiletbezoek grondig je handen.
  6. Betaal zoveel mogelijk contactloos.
  7. Wanneer je je niet houdt aan de veiligheidsregels van Coronel Kartracing en/of de geldende 1.5 meter regels van de overheid dan wordt de toegang tot het pand ontzegd. Schade die Coronel Kartracing leidt door het handelen in strijd met het COVID-19 protocol en aanvullende huisregels wordt op jou verhaald.

Horeca

  1. Alle tafels en stoelen staan op ruim 1.5 meter afstand en mogen bezet worden door maximaal 2 personen per tafel.
  2. Gedurende de gehele verblijfduur bij Coronel Kartracing hebben gasten een vaste tafel.
  3. Tafels worden zoveel mogelijk afgeruimd zodra gasten aan een activiteit deelnemen of het pand verlaten. Indien ze het pand verlaten worden tafels en stoelen direct grondig gereinigd.
  4. Personen verplaatsen zich in eenrichtingsverkeer aan de hand van een speciaal opgesteld routeplan die met bewegwijzering op borden en markering op de vloer wordt aangegeven. Hierbij wordt 1.5 meter afstand in acht genomen en wordt kruisend verkeer zoveel mogelijk vermeden.
  5. Consumpties kunnen uitsluitend bij de bediening aan tafel worden besteld.

Lasergame

  1. Het maximaal aantal deelnemers is aangepast van 20 naar 14 personen.
  2. De instructie van het spel krijgt u online toegestuurd bij de reservering.
  3. Handen dienen verplicht te worden gedesinfecteerd bij entree.
  4. Het portaal om de guns/vesten aan of uit te trekken mag per keer door maximaal 7 deelnemers worden betreden en is voorzien van vloermarkering.
  5. Er dient 1.5 meter afstand te worden gehouden tijdens het spel.
  6. Na het spel worden de guns/vesten achtergelaten op een speciaal ingerichte desinfectietafel.
  7. Er wordt verplicht gebruik gemaakt van de door ons uitgereikte handschoentjes.
  1. Deelnemers verlaten na de activiteit direct het pand via de aangegeven looproute.

 

Karten

  1. Het maximaal aantal deelnemers per heat is 14.
  2. Handen dienen verplicht te worden gedesinfecteerd bij entree.
  3. De gehele ruimte is voorzien van vloermarkering.
  4. Deelnemers maken verplicht gebruik van handschoenen en balaclava’s.
  5. Bij het uitzoeken van de helm en tijdens het in- en uitstappen dient 1.5 meter afstand te worden gehouden.
  6. De kleedruimte mag door maximaal 3 mensen tegelijk betreden worden.
  7. Alle helmen die zich in het schap bevinden zijn gedesinfecteerd en klaar voor gebruik.
  8. Deelnemers nemen plaats in de karts die opgesteld staan in de pitstraat.
  9. Na de gereden heat stappen de deelnemers uit en lopen via de aangegeven route terug naar het café. Langs de route bevindt zich een desinfectietafel waar de helmen op achtergelaten dienen te worden. Na de handmatige desinfectie worden de helmen op machinale desinfectiepalen teruggeplaatst in de kleedruimte.
  10. Nadat deelnemers zijn uitgestapt worden de sturen en zittingen van de karts gereinigd met desinfectiespray.

Glow Midgetgolf

  1. Er wordt gespeeld in kleine groepjes van 2 personen. Groepen groter dan 2 personen zijn uitsluitend toegestaan als dit personen betreffen die een gezamenlijke huishouding vormen.
  2. Handen dienen verplicht te worden gedesinfecteerd bij entree.
  3. Er dient 1.5 meter afstand gehouden te worden.
  4. Golfclubs en ballen worden na ieder gebruik gedesinfecteerd. De clubs en ballen dienen te worden ingeleverd bij een speciaal daarvoor bestemde tafel bij de uitgang.
  5. De hal wordt verlaten via een aangepaste ingang via de aangegeven looproute.
  6. Er geldt een maximum van 4 personen per ruimte.
  1. Deelnemers verlaten na de activiteit direct het pand via de aangegeven looproute.

Klimmen

  1. Er zijn 3 verschillende parcoursen waarbij een maximum van 10 personen per parcours aangehouden wordt.
  2. Er dient 1,5 meter afstand gehouden te worden.
  3. Handen dienen verplicht gedesinfecteerd te worden bij entree.
  4. Er wordt verplicht gebruik gemaakt van handschoenen.
  5. Onze instructeurs zijn uitgerust met mondkapje en handschoenen.
  6. Het wisselen van parcours gebeurt uitsluitend via de aangegeven looproute.
  7. Klimmaterialen worden na ieder gebruik gedesinfecteerd bij de daarvoor ingerichte desinfectietafel.
  8. Deelnemers verlaten na de activiteit direct het pand via de aangegeven looproute.

Escape Room

 

  1. De Escape rooms kunnen uitsluitend geboekt worden door huishoudens (maximaal 8 personen)
  2. Door een juiste planning zullen groepen elkaar niet tegenkomen in het gebouw.
  3. De ingang van de escape rooms is los van de ingang voor andere activiteiten.
  4. De escape room wordt iedere keer na gebruik direct gedesinfecteerd.
  5. U reserveert uitsluitend de escape room, er is voor deze activiteit geen wachtruimte of horecagelegenheid beschikbaar.
  6. Bezoekers desinfecteren bij entree verplicht de handen.

Nieuwsbrief